zaterdag 4 september 2010

Top of flop ?




Elke oost Groninger heeft er zo zijn eigen gedachten over, en menig project ontwikkelaar is er hals over kop weg gevlucht om er vervolgens nooit meer terug te keren . De dromers en bedenkers van toen zijn met de noorderzon vertrokken, en hebben vervolgens een grote leegte achter zich gelaten . Lege kavels en een winkelcentrum dat maar niet uit de grond wil komen , nee Blauwe stad (alleen de naam al !!) is nooit geworden wat het zou moeten zijn en er gaan waarschijnlijk nog wel een paar jaar overheen voor dat er werkelijk iets uit de grond komt . Is er nou niks goed aan het gebied ? en is het nou allemaal flop ?? Wel , als ik er op een zaterdag morgen kom en ik zie er 2 Reuzensterns, 2 (en mogelijk nog een derde) Visarenden, een adulte Pontische meeuw, en een vrouwtje Krooneend, dan zou ik toch haast gaan denken dat het gebied echt wel top is .
(ps: volgens mij had ik nog niet gezegt dat ik ook nog 200 Canadese ganzen, 8 Indische ganzen, 48 Nijlganzen ,1 Zwarte zwaan, en 7 Fazanten had. Jezus wat een geweldig gebied !!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten