dinsdag 14 juni 2011

Spotter




En heb u nog iets gespot ? Of , kijk vogelspotters ! En , komt u hier vaker om te spotten ? Het is zo maar even een greep uit een eindeloze rij van zinnen waarin de spot word gedreven met de "vogelspotters" onder ons . Ik word er altijd enorm pis link van als iemand tegenover mij het woord gebruikt en moet me inhouden om geen harde kwetsende dingen tegen de persoon tegenover mij te zeggen , al heb ik daar soms onwijs veel zin in . De meeste vogelaars hebben een hekel aan het woord , sterker nog , bij de meeste van ons staat hij niet eens in het woordenboek . Dus als u eens een keer zin heeft in een paar dodende blikken in uw ogen en een serie lullige opmerkingen dan gaat u naast een groepje vogelaars staan en dan zegt u , hallo spotters is er nog iets leuks te spotten op deze intressante vogelspot plek ? Succes verzekerd . Nu is het zo dat de wereld van de vogelaar en de spotter aardig dicht bij elkaar ligt , in mijn geval een kilometer van ons huis . Als het luchtruim van het Oldambt in het teken staat van een airshow op het lokale vliegveld dan word de vogelaar voor een dag een spotter en geniet hij als een kind in een snoepwinkel van de 3 Mustang's die snoeihard met een heerlijke Merlin V12 sound langs komen denderen , yes i love it !! . Als je daar dan zo op een dijkje foto's aan het maken bent van de langs vliegende vliegtuigen dan mis ik eigenlijk die ene mafkees die uit het niets plots roept , heeee... kijk een vogelaar !! . Ik zeg het nog een keer , al was het alleen maar om u te hoeden voor baldadige vogelaars , je spot vliegtuigen en naar vogels kijk je . Hoe simpel kan het zijn .










Geen opmerkingen:

Een reactie posten